пятница, 21 февраля 2014 г.

Футбольна надія Дарниці

7 лютого 2014 року в ЗОСШ № 329 «Логос» відбулося відкриття районних змагань з міні-футболу «Футбольна надія Дарниці» сезону 2013-2014 н. р. серед учнів 3-4 класів під патронатом голови Дарницької РДА.
 









На відкритті були присутні голова Дарницької РДА С. Вітковський, начальник управління освіти Дарницької в м. Києві А.Тимченко, відомі українські футболісти А. Дем’яненко, В. Хлус, В. Лозинський та інші.
На параді була представлена збірна команда учнів 3-х класів гімназії №267.


 Керівник команди: Флегонтов Ю. К., учитель фізкультури




 

20 комментариев:

  1. Треба частіше проводити такі заходи!

    ОтветитьУдалить
  2. Дійсно дуже цікаві змагання. Важливо проводити такі змагання частіше, адже це корисно, ефективно і цікаво!

    ОтветитьУдалить
  3. Дуже цікаві зоходи! Тільки потрібно проводити їх частіше.

    Тарєлко Максим 9-Б

    ОтветитьУдалить
  4. Це досить цікаві заходи. Їх проводити потрібно частіше.
    Севастьянов Артур 9-Б

    ОтветитьУдалить
  5. Спорт - один з найголовніших факторів життя. Отже, робіть спортивні змагання частіше!

    ОтветитьУдалить
  6. Справді, спорт дуже важливий в житті. Без нього не буде здоровья, а без здоровья не буде житття.

    ОтветитьУдалить
  7. Цікавий та захоплюючий захід. Хотілося б бачити їх частіше.

    ОтветитьУдалить
  8. Для багатьох спорт - це життя. Мені б хотілося, щоб такі заходи проводилися частіше, адже потрібно змалку займатися спортом для покращення свого здоров'я і самопочуття.

    ОтветитьУдалить
  9. Спорт також відіграє важдиву роль в нашому житті. Змагання потрібні для того, щоб перевірити наші змоги в спорті та мати для себе певну ціль. Бажано, щоб такі змагання були активнішими.

    ОтветитьУдалить
  10. Заняття з фізичної культури і спорту повинні сприяти зміцненню здоров'я, загартуванню організму люди­ни, всебічному фізичному розвитку й оволодінню певними рухо­вими навичками. Отже, спорт просто необхідний кожній людині. Він робить нас більш організованими і дисциплінованими у повсякденному житті.

    ОтветитьУдалить
  11. Я займаюсь футболом уже 5 років, і хочу вам сказати що я за 5 років тільки два рази хворів. Тому спорт дуже корисний для здоров'я та життя!!!

    ОтветитьУдалить
  12. Що може об'єднати команду та задати рішучого настрою. Приносячи задоволення? Звичайно футбольні змагання!

    ОтветитьУдалить
  13. Вважаю, що саме для нашого покоління - спорт є основним стимулом та запорукою здоров'я i повноцінного життя! Хочу побажати всім досягати нових вершин, займатися собою і вшановувати нашу гімназію прекрасним букетом - спортивними хопчаками та дівчатами!
    Мацун Костянтин 9-В Клас

    ОтветитьУдалить
  14. Дуже цікавий захід, було б дуже добре бачити їх частіше. Адже спорт відіграє важдиву роль в нашому житті.

    ОтветитьУдалить
  15. Подібні змагання дуже цікаві та захоплюючі. Вчитель фізичної культури надзвичайно добрий та привітливий. Хотілося б частіше відвідувати такі заходи!

    ОтветитьУдалить
  16. Так, спорт відіграє важдиву роль в нашому житті, тому я піддтримую попередніх коментаторів!

    ОтветитьУдалить
  17. Мені подобається футбол і тому я люблю відвідувати такі заходи, де можна повболівати за рідну команду!

    ОтветитьУдалить
  18. Дорогі наші спортсмени, я хочу привітати вас з наступаючими святами! Я бажаю вам наснаги, нових досягнень, сили, здоров'я та терпіння! Нехай цей рік принесе вам нові перемоги та здобутки! Прийміть від мене невелике привітання:
    http://rizhyjolen13.blogspot.com/2016/12/holidays-are-close.html

    ОтветитьУдалить
  19. Цей рік підходить до кінця і варто підсумувати, яких успіхів досягли наші спортсмени. Цього року ві були найсильнішими, найяскравішими і впевнено перемагали, отримували нагороди й прославляли нашу гімназію, тож дякуємо вам! А в новому 2017 році я хочу побажати вам ще більших успіхів, щастя та здоров'я, яке є таким необхідним житті спортсменів!Також, прийміть від мене подаруночок у вигляді листівки:
    http://angry-people.blogspot.com/2016/12/blog-post.html

    ОтветитьУдалить
  20. Вітаю усю спортивну родину із Новорічними та Різдвяними святами! Бажаю незважаючи на перешкоди і проблеми, які виникали на вашому шляху, знаходити в собі сили і мотивацію здійснюючи поступ. Заручившись підтримкою ближніх торувати собі шлях до заповітної мети. Новий рік нехай дає надію на піднесення у прийдешньому році, а велика віра у відродження символом якої є Різдво Христове супроводжує Вас упродовж усього року. Бережіть своїх ближніх, тримайтеся родини, підтримуйте потребуючих, а Бог та українські традиції нехай вам у цьому допомагають.Здоров’я, благополуччя, здійснення усіх бажань у прийдешньому Новому Році. З Новим Роком, з Різдвом Христовим!
    Моя привітальльна листівка:http://qeryieuy.blogspot.com/2016/12/blog-post.html

    ОтветитьУдалить