понедельник, 14 июня 2010 г.

Кафедра фізичної культури

На кафедрі фізичної культури працюють вчителі:
1. Макатьор Анатолій Миколайович, вчитель-спеціаліст, старший вчитель, керівник спортивного клубу «Здоров’я».
2. Дєточка Ірина Євгеніївна, вчитель спеціаліст.
3. Вінниченко Ірина Іванівна, вчитель ІІ категорії.
4. Сухарєв Сергій Борисович, вчитель-спеціаліст.

На кафедрі фізичної культури з 2006 року працює спортивний клуб «Здоров’я», який було створено за ініціативи вчителів фізичної культури.
Головним завданням роботи клубу «Здоров’я» є:
- впровадження фізичної культури і спорту в повсякденний побут юнаків та дівчат, зміцнення їхнього здоров’я, підготовка молоді до життя та трудової діяльності;
- виховання в учнів бажання систематично і усвідомлено займатися фізичними вправами самостійно, дотримуючись правил безпеки.
Основними напрямками діяльності клубу є: відкриті та робочі засідання, проведення змагань на першість гімназії згідно з планом позакласної роботи, секційна робота, підготовка і участь команд гімназії в змаганнях на першість Дарницького району, зустрічі з спортсменами - олімпійцями.

Керівник МО кафедри фізичної культури Макатьор А.М.

35 комментариев:

  1. Физкультура-это классно.Но если бы не Анатолий Николаевич,возиожно было бы хуже)

    ОтветитьУдалить
  2. спасибо большое за информацию...очень хорошие учителя.Что бы мы без них делали на физкультуре,если бы не они.

    ОтветитьУдалить
  3. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  4. Очень высокий уровень преподавания!!
    Даценко Ярослав

    ОтветитьУдалить
  5. Физра-ето супер.Без физры как без жызни.

    ОтветитьУдалить
  6. Физкультура - хороший урок, как же без него?)

    ОтветитьУдалить
  7. очень хороший урок,и очень приятные учителя
    Назарок Олег

    ОтветитьУдалить
  8. физра крутая))
    давайте больше бегать и прыгать и будем самыми здоровыми))*

    ОтветитьУдалить
  9. Меньше правил, больше свободы. Это совет нашим физрукам.
    Кольцов Евгений

    ОтветитьУдалить
  10. Мені дуже подобаються уроки фізичної культури! Наш вчитель ( Анатолій Миколайович ) дуже приємна та обізнана людина!
    http://mishko15.blogspot.com

    ОтветитьУдалить
  11. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  12. Физкультура - очень классный урок! Если бы их было побольше...то было бы вообще супер.
    P.S. Хорошая статья!
    Денис Седлецкий

    ОтветитьУдалить
  13. Очень хороший урок.
    И очень энергичный.
    Коростинська Ніколіна

    ОтветитьУдалить
  14. Отличный урок.
    Троценко Максим

    ОтветитьУдалить
  15. Сухарев - классный мужик!
    Храмых Андрей

    ОтветитьУдалить
  16. http://innesssa03.blogspot.com/b/post-preview?token=Hc520DsBAAA.WzJ84I-pR6n_tuAf8G66hw.3jl-tt0Y5-X2LHTCWhDoZQ&postId=4092991099405271489&type=POST

    ОтветитьУдалить
  17. Урок физкультуры придает мне бодрости посреди рабочего дня.

    ОтветитьУдалить
  18. Физкультура помогает созданию командного духа!

    ОтветитьУдалить
  19. Дуже люблю уроки фізичної культури! Заряд енеогії та гарного настрою на цілий день! Дуже сумую за моєю улюбленою вчителькою: Олюгою Володимирівною!

    ОтветитьУдалить
  20. Мені дуже подобаються уроки фізичного виховання, адже вони дають змогу відпочити та заряджають гарним настроєм на цілий день.

    ОтветитьУдалить
  21. Менi дуже подобаються уроки фізичного виховання, бо вони розслабляють та заряджають енергією!

    ОтветитьУдалить
  22. Менi дуже подобаються уроки фізичного виховання, бо вони допомагають мені зарядитися енергією!!!

    ОтветитьУдалить
  23. Уроки фізкультури надають мені необхідний заряд енергії та позитиву на продовження навчального дню. Також мені подобаються наші добрі та розуміючі вчителі!!!

    ОтветитьУдалить
  24. Я люблю уроки фізичної культури. Вони допомагають мені відпочити та розслабитися.

    ОтветитьУдалить
  25. Я дуже люблю уроки фізкультури.

    Тарєлко Максим

    ОтветитьУдалить
  26. Мій улюблений урок - це урок фізкультури. Мені подобається цей урок тим, що на уроці фізкультури мені не буває нудно.
    Ми беремо участь в різноманітних іграх, стрибаємо зі скакалкою, граємо з м'ячем, бігаємо і стрибаємо. Це дуже корисно для нашого здоров'я, а здоров'я - це найголовніше в нашому житті.

    ОтветитьУдалить
  27. Мій улюблений урок це фізкультура. Тут можна відпочити і набрати енергію. Коли теплішає ми виходимо на вулицю, так можна дихати свіжим повітрям. На уроці ми робимо багато вправ і граємо ......

    ОтветитьУдалить
  28. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  29. Незабаром Новий Рік! І я хочу привітати всіх вчителів фізичної культури з цим веселим та радісним святом. Бажаю вам проводити робочі дні з успішкою, щоб жоден учень не розчарував вас, не расмучував, щоб ви мали завжди гарний настрій та натхнення, адже саме ви підтримуєте та збагачуєте здоровий дух наших учнів, ви робити нас сильнішими і витривалішими. Тому бажаю вам міцного здоров`я й веселих свят! З НОВИМ РОКОМ ТА РІЗДВОМ ХРИСТОВИМ!

    ОтветитьУдалить
  30. Вітаю з новоріними святами!!!! Ця листівка для ВАС)))
    http://sugittarius.blogspot.com/2013_12_01_archive.html

    ОтветитьУдалить
  31. Я вважаю урок фізичної культури дуже важливим, бо в здоровому тілі здоровий дух!

    ОтветитьУдалить
  32. Мені подобається урок фізичної культури.Я вважаю,що це також важливий урок, він потрібний так, як і математика,і інші предмети!На уроці фізкультури, не буваю нудно,ми завжди граємо в цікаві ігри,стрибаємо зі скакалкою,виконаємо різноманітні цікаві вправи.
    Асатрян Лаура 9-В

    ОтветитьУдалить
  33. Мені подобається урок фізичної культури! Ми виконуємо різні вправи, граємо в різні ігри. На уроці ніколи не буває нудно.Тут можна відпочити і набрати енергію.

    ОтветитьУдалить
  34. Дуже подобається саме цей предмет, бо тільки він дає стільки енергії на цілий день!
    Лупашко Богдан

    ОтветитьУдалить
  35. Я дуже люблю урок фізичної культури! Цей урок допомагає відчути сили після важкого учбового дня! Особливо люблю свого вчителя! Флегонтов Юрій Костянтинович чудово знаходить спільну мову з дітьми)

    ОтветитьУдалить